Thursday 28 February 2013

Lakar Bebas


Assalamualaikum, 

hari ni saya nak update pasal antare tugasan awal yang di berikan oleh puan Fadila. yaitu membuat sketching sebanyak 30 bijik lakaran. 30 ? bakpe byk sampai 30 nye? macam mane nak mule sketch? tak kesah ke sketch ape ape pun? nak mule sketch ape? boleh ke idea ape ape pun? 

...

ape kata jom tengok kesemua 30 sketch drawing yang saye dah siapkan dalam tempoh masa yang singkat (sebab mengejar due time mungkin). 

kesemua nya adalah original dari hasil tangan saya sendiri. cuma mungkin sewaktu melakar saya ada melihat contoh objek atau gambaran di depan mata. 

mungkin juga sketching saya nih sangat simple dan tidak menarik bagi sesetangah orang. sebab saya tak pakai colour pencil. sebab tak dek. tapi, kita boleh pelbagai kan tone pencil yang kita guna supaya ia kelihatan menarik. tu pendapat and idea saya. mungkin anda lagi kreatif dan inovatif bebanding saya yang baru belajar ibarat buah cempedak di luar pagar ambil galah tolong kaitkan...

.
.
.

#1 
lukis ayam sebab teringat ayam di rumah aki & wan.

#2 
meow,kat kolej; jiran bilik hujung bela nih
#3 
berus cat

#4 
bad bin ton


#5 
shuttlecock


#6 
kamus 

#7 
freshener

#8 
kursiyun

#9 
هدية

#10
 pin

#11 
nak lukis bola sepak senang sangat, sebab tu pilih rugby

#12 
stapler and her child

#13 
hygiene

#14
 .com.my

#15 
alarm

#16
 kettle maybe

#17
 pan

#18 
mouse. but not like mine

#19 
inspired by my hp

#20
my 2nd hp hadiah dari abah.
multifunction hp sbb boleh tengok tv~
#21
 i need this every morning..

#22 
di mana ada garpu di situ lah ada sudu

#23
 as-syajaratun

#24 
manggisteen

#25
 ini oren (burtuqaliyun)


#26 
dessert not desert

#27 
anggur au grain de raisin


 
#28 
but i like tea more

#29 
burgermbira

#30 
a piece of cake.
still on birthday mood. even pass 3 month ago

That's all for today.
Assalamualaikum..


No comments:

Post a Comment