Wednesday 12 June 2013

Aktiviti Menghasilkan Model #Bahagian3

Assalamualaikum,,


selepas bahagian1 dan bahagian2,,pade kali ni kite sambung bahagian 3 pulak dan ia merupakan bahagian terakhir..

Akhirnye, kami bertiga satu kumpulan dapat menyiapkan dan menghasilkan produk reka cipta kami dengan jayanya. Alhamdulillah lega.

kami bertiga serta rakan-rakan sekelas yang lain baru sahje membuat final presentation yang dinilai sendiri oleh pensyarah subjek ini iaitu Puan Fadila dan encik Ilham. Kami telah membuat presentation pada  11 Jun iaitu semalam bertempat di bengkel kayu n30.. 

dan, tengok lah hasil reka cipta kumpulan kami ini --->

ini dia,, 
sebuah reka cipta bertema kan IKS
kami memilih untuk membuat rekacipta mengenai acuan menghasilkan kuih gendang kasturi
dan ianya merupakan dalam bentuk model sahje


bukuidea-blog-model bahan-poster-proposal

dalam subjek ini iaitu asas rekacipta,,selain menghasilkan model,, kami juga perlu menghasilkan buku idea mengenai perjalanan projek reka cipta kami ini,
proposal projek, dan juga sebuah poster untuk kajian pasaran projek ini..dan juga tak lupe jugak tugasan untuk mencipta blog untuk menceritakan perjalanan pembelajaran kami sewaktu dalam subjek ini..

Akhirnya, segala tugasan kami sekelas dapat disiapkan.. jutaan terima kasih kepada pensyarah; Puan Fadila beserta dengan pembantu pensyarah seperti en.ilham en.din en.mat dan lain lain. serta tak lupe pade ahli group iaitu; krozi & kzati serta semua rakan-2 sekelas sppq dgn ucapan t.q. daun keladi..dan sy minta maaf atas silap salah kurang lebih d sepanjang pbelajaran ini.



Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment